قطاب
اين وبلاگ براي آرشيو طنزواره هاي منتشر شده در دوهفته نامه فرصت راه اندازي شد؛برداشت از مطالب وبلاگ با ذكر منبع اشكالي ندارد.// چون هواي خنده در دنيا پس است.......... يك نفر را هم بخنداني بس است// منتظر نظرات سازنده شما هستم.
  • قالب وبلاگ
  • سرگل
  • فرصت
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلقلك و آدرس fr2.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 58134
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


قطاب

 پدرم هميشه غصه ي مرا مي خورد، هميشه ي خدا مي گفت:"خيلي ساده اي بچه! زود گول مي خوري..." درست مي گفت؛ اين همه سال از زندگي ما گذشته ولي هنوز آن قدر ساده ايم كه نفهميده ايم مسؤولين هر وقت تريبون مي بينند يا در جمعي سخن مي گويند جوگير مي شوند و چانه شان گرم مي شود و هزار وعده وعيد مي دهند كه البته كم پيش مي آيد يكي را هم عمل كنند...

از ابتداي سال هرچه فرصت كرديم و فرصت خوانديم، مسؤولي گفته بود خميني شهر بناست قطب فلان چيز در استان و حتي كشور و بلكه دنيا!! شود. از قطب محصولات كشاورزي و گلخانه اي گرفته تا قطب سنگ و بسكتبال و هاكي! از اين كه چشمه لادر بناست قطب گردشگري شود تا اين كه قرار است قطب گوشت و قطب گل شب بو و هوافضا و حتي قطب دباغي و چوب شويم. ما هم با خود انديشيديم كه اگر بناست اين همه قطبي شويم بياييم در زمينه قطّاب سرمايه گذاري كنيم؛ آخر وقتي قطب شديم حتما از باب مصدر مبالغه مردم هم به خريدن قطاب و باقلوا! روي مي آورند. خلاصه رفتيم با چند نفر از دوستان سرمايه گذاري كرديم و هرچه قطاب در هر جا بود را خريديم و انبار كرديم؛ هر شب هم در خواب مي ديديم كه قطاب ها را فروخته ايم و يك سيتي سنتر درجه يك در شهر راه انداخته ايم و... . كاشكي دستمان مي شكست. حداقل كاشكي نصف سرمايه مان را برنج خريده بوديم كه الان نانمان در روغن بود. كشكي كشكي خودمان را بدبخت كرديم. حالا افتاده ايم به پيسي؛ خورده ايم به خنسي. با هزار بدبختي داريم قطاب ها را مي دهيم و به جايش زرشك و كشك مي گيريم. فعلاً كه خبري از سر سوزني برنامه ريزي در مورد قطب شدنمان نيست لذا از تمامي همشهريان عزيز تقاضامنديم به چند انسان فريب خورده كمك كنند. اگر در منازلشان زرشك يا كشك بيش از نياز دارند بياورند و از ما قطاب فرد اعلا تحويل بگيرند. خدا مي داند كه اغفال شديم و گول خورديم.                                       

                                                       آدرس و تلفن در دفتر نشريه تحت الحفظ است      



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: طنزواره هاي خودم، ،
نویسنده : ف.فرح بخش